Marketing firmy ramiarskiej Ramka.pl

Projekt

1 8
Identyfikacja wizualna Sklep internetowy Pozycjonowanie UI/UX Copywriting Google Ads

Ramka.pl

Przewiń w doł

Specyfikacja

  • KlientE-oprawa Sp. z o. o.
  • MarkaRamka.pl
  • Rok2018-2020
  • CelSklep internetowy
  • TechnologieHTML5, JavaScript, PHP, MySQL
  • Budżet

Opis

Poznaj skrawek ponad 2-letniej współpracy składającej się z zaprojektowaniu i budowie marki oraz sklepu internetowego od zera, a następnie zadbaniu o jego dochody poprzez budowę widoczności serwisu w wyszukiwarce Google, prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads oraz ciągłe nadzór i optymalizacją sklepu w zakresie technikaliów, użytkowości portalu i generowanych wrażeń sprzedażowych.


Przejrzysty i funkcjonalny

Projekt sklepu internetowego

Zobacz zaprojektowany od zera sklep internetowy wspierający pozycjonowanie i sprzedaż ramek produkowanych na indywidualne zamówienie.

Strona główna 1 z 46 podstron

Projekt sklepu internetowego Ramka.pl – Strona główna

Lista produktów 2 z 46 podstron

Projekt sklepu internetowego Ramka.pl – Lista produktów

Podstrona produktu 3 z 46 podstron

Projekt sklepu internetowego Ramka.pl – Strona produktu

Intuicyjny konfigurator ram na wymiar!

Portal ramka.pl odznacza się unikatowym w swojej branży konfiguratorem ram na wymiar. Jedynym takim, który daj pełną możliwość stworzenia własnej ramki oddając przy tym rzeczywisty wizerunek produktu.


Interesują Cię twarde argumenty?

Zobacz wyniki pozycjonowania

Specyfikacja

  • KlientE-oprawa Sp. z o. o.
  • MarkaRamka.pl
  • CelWypozycjonowanie
  • Rok2018-2020
  • Budżet2000 zł/mies.

Opis

Dwuletnia współpraca polegająca nie tylko, na zaprojektowaniu sklepu internetowego, ale rozwoju osiąganych przez niego dochodów. Projekt został poprowadzony kompleksowo. Obejmował prace pozycjonerskie, prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads, nieustanną rozbudowę serwisu, dbałość o treści srzedażowe, optymalizację wrażeń użtkownika i wiele innych.

Projekt obejmował sześć synergicznych filarów:

  • 1 SEO techniczne — rozbudowa techniczna, funkcjonalna i semantyczna kodu HTML strony internetowej,
  • 2 SEO treści — rozbudowa portalu w teksty sprzedażowe i blogowe pisane na podstawie analizy przeprowadzanej przy użyciu narzędzia surferseo.com i innych,
  • 3 UI/UX design — graficzna optymalizacja strony internetowej pod kątem użytkowości jej interfejsu i budowanych sprzyjających sprzedaży wrażeń konsumenckich,
  • 4 Link building — pozyskiwanie linków referencyjnych ze strategicznie dobranych portali prasowych, blogów, forów, platform sprzedażowych i innych,
  • 5 Pozycjonowanie lokalne — budowa i nieustanny rozwój widoczności firmy wyświetlającej się w mapach Google,
  • 6 Nadzór i szkolenie kadry pracowniczej — bieżąca współpraca z biurem sprzedaży w celu nadzorowania, optymalizacji kosztów i szkoleń z zakresu umiejętności niezbędnych dla pracowników sklepu internetowego.

Poznaj wyniki mojej pracy w bardzo konkurencyjnej branży

Zwrot z inwestycji w pozycjonowanie na poziomie ponad 260% już po 24 miesiącach!

Pozycjonowanie strony internetowej przypomina toczącą się z góry kulę śnieżną, która wraz z czasem nabiera masy i tempa, w końcu porywając ze sobą całą lawinę... potencjalnych klientów. Zwróć uwagę na fakt, że w samym 24-ym miesiącu zyski jakie przyniosły prace pozycjonerskie wyniosły około 560% kosztów, które właściciel serwisu inwestował pojedynczego miesiąca. Sklep ten zarabia po dziś dzień, zaliczając tylko nieznaczne spadki widoczności przy jednoczesnym braku wydatków na pozycjonowanie. Na dziś dzień, dzięki mojej pracy, inwestor osiągnął stopę zwrotu z inwestycji na poziomie około 740%.

Jak rozumieć powyższe dane?

TOP 3 — Pole to okreśa ilość fraz, które wpisane w wyszukiwarkę Google wyświetlą pozycjonowaną stroną na jednej z trzech pierwszych pozycji.

TOP 10 — Ilość fraz, które wpisane w wyszukiwarkę Google wyświetlą pozycjonowaną stroną na jednej z dziesięciu pierwszych pozycji.

TOP 50 — Ilość fraz, które wpisane w wyszukiwarkę Google wyświetlą pozycjonowaną stroną na jednej z pięćdziesięcu pierwszych pozycji.

Szacowany ruch — Średnia ilość odwiedzin serwisu pochodzących z zapytań wpisywanych przez użytkowników wyszukiwarki Google, które są efektem pozycjonowania sklepu.

Ekwiwalent Google Ads — Szacowany miesięczny koszt, który należało by ponosić w ramach płatnych wyników wyszukiwania Google Ads, aby uzyskać podobną ilość odwiedzin, które generowane są skutkiem działania pozycjonowania.

Chcesz zobaczyć więcej realizacji?

Przejdź do mojego portfolia!